کیوکوشین کاراته مردان مبارز قاین

مادست تمامی دوستانی را که می خواهند ما را در خدمت رسانی به جامعه بزرگ کیوکوشین کاراته یاری نمایند می فشاریم .

کیوکوشین کاراته مردان مبارز قاین

مادست تمامی دوستانی را که می خواهند ما را در خدمت رسانی به جامعه بزرگ کیوکوشین کاراته یاری نمایند می فشاریم .

معرفی ریس سبک

شیهان رضا آذوغ

نام استاد:شیهان محمدرضا آذوغ
سبک:کیوکوشین
دان:6
تاریخ تولد:1332
محل تولد:قم

 شیهان محمدرضا آذوغ رئیس و بنیانگذار کیوکوشین کاراته تزوکا در ایران
مردی که سابقه 27 سال حضور مستمر در کیوکوشین کاراته ایران را با خود یدک می کشد؛ مربی و داور درجه یک کیوکوشین با مدرک فدراسیون کاراته نیز می باشد. شیهان محمدرضا آذوغ در سال 1981 یعنی 25 سال پیش بنیانگذار کیوکوشین کاراته در نیروی دریایی ارتش لقب گرفت تا 3 سال بعد فعالیتهایش را با راه اندازی کیوکوشین در کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پیگیری نماید. شیهان آذوغ در همان حوالی یعنی سالهای 1987 و 1989 قهرمان مسابقه های کاراته آزاد نیروهای مسلح ایران شد تا نشان دهد راهی را که با دشواری آغاز کرده بود، درست رفته است.
این مربی برجسته کاراته در سال 90 برای سومین بار حضور در فینال مسابقه نیروهای مسلح را تجربه کرد با این تفاوت که این مرتبه هنرش را در کاتا به نمایش گذاشت.
شیهان آذوغ که می دانست بهره گیری از دانش اساتید برجسته دنیا چه ثمره ای خواهد داشت در سال 93 شاگرد کلاس داوری بین المللی کیوکوشین کاراته شیهان پیتر چانگ شد تا از این آزمون هم سربلند بیرون بیاید. جالب اینکه در همان سال سوسای اویاما افسانه ای با هزینه سازمان جهانی کیوکوشین او را به ژاپن دعوت کرد تا در جریان فینال مسابقه های قهرمانی ژاپن حرکات نمایشی اکشن خود را به روی صحنه بیاورد.
بعد نوبت به استاژ کانچو ماتسویی و شیهان رویاما رسید که طی سالهای 96 و 97 برگزار شد و آذوغ این فرصت طلایی را از دست نداد.
کسب مدال طلای اولین دوره مسابقه های حرکات اکشن، بین تمام سبک های رزمی ایران دیگر برگ زرینی بود که به صندوقچه افتخارات این مرد سرشناس کیوکوشین کاراته اضافه شد.
شیهان آذوغ پس از درخشش در این پیکارها که در سال 99 به انجام رسید، راهی ژاپن شد تا در مسابقه های پیشکسوتان کیوکوشین کاراته در سال 2001 شرکت کند. آذوغ در سال 2003 حضور در مسابقه های جهانی سبک را با مسوولیت سرمربیگری تیم ملی ایران تجربه کرد و تا همان سال حضور در کمپ میتسومینه ژاپن و کلاس داوری و آزمون دان 5 برایش خوش یمن باشد.
 
شیهان آذوغ از زاویه ای دیگر
مرد پرتلاش کیوکوشین کاراته جدا از فعالیتهایش در کیوکوشین، عضو هیئت رئیسه این سبک، شورای فنی کیوکوشین کاراته، مسول آموزش دفاع شخصی سبک و آموزش رزمی به پلیس ویژه ایران هم بوده است.
جالب اینکه شیهان آذوغ از 15 سال پیش به عنوان روزنامه نگار و مدرس در عرصه مطبوعات تلاشهای وافری را به خرج داده است. و جالب تر اینکه وی علاوه بر مسوولیت کنترل 20 باشگاه کیوکوشین در شهرهای مختلف ایران، چند جلد کتاب تخصصی کیوکوشین را ترجمه و تالیف کرده است.
این مرد پرتلاش که امروز 53 سال دارد، 7 سال بود که دان 5 داشته است و مدتی کشتن کج، کان ذن، کونگ فو، تکواندو و آی کی دو را نیز تجربه کرد تا از همه نظر یک کارشناس خبره و صاحب نظر باشد.
 
آدرس باشگاه مرکزی : خیابان تهران نو خیابان شهید رجبی
 باشگاه ورزشی شجاعت و باشگاه ورزشی شاهین
 
تلفن :  77262504- 77568480 - 09123609909
 
 

نظرات 5 + ارسال نظر
ل چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ب.ظ http://psezar.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
لطفا من رو با اسم
امروز نخستین روز اینده توست
لینک کن و بهم خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم...

sahar چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ب.ظ http://www.dancersite.mihanblog.com

سلام دوست عزیز داشتم تو گوگل سرچ میکردم که وبلاگ شما را دیدم . واقعا عالی هست خیلی لذت بردم.اگر خواستی به وبلاگ منم یه سر بزن. ممنونم اگر خوشت اومد لینکم کن به اسم آموزش رقص و ایروبیک

سالم از شما خیلی سپاس گذارم نظر لطفتونه

toloefarda.com پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ق.ظ http://toloefarda.com

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم که شما تمایلی به تبادل لینک با سایت طلوع فردا دارین اگر تمایل داشتین ما میونیم یا لینک شما رو داخل سا?ت قرار بدیم یا این که یک تبلیغ رایگان بهتون بدیم منتظر خبر شما هستیم

سلام سلامت باشید ما هدف ما پیشرفت کیوموشین است در این راه هر کاری باشه انجام میدیم با تشکر

حمزه چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ http://hamzeh89.blogfa.com

سلام سن سی حمید کارت عالی امیدوارم موفق باشی.

محمد رضا آذوغ دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ب.ظ

واقعا خوشم اومد به امید موفقیت برای تمامی کیوکوشین کاران

در برابر مظلوم همچو آهویی گذر کن
در برابر ظالم چون شیر باش
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد